Helgen

Söndag kväll...full rulle hela helgen. 
Längtar tills jag får sova, jag är helt knäckt (känns det som) men överdriver säkert.  
När får man sova ordentligt som föräldrar ,när ens barn är  3,4,5,6 års ålder??!??  Vad det än är, längtar jag dit. Sova sova sova. 



Handlat lite julklappar igår och idag. 
Vi stressade iväg oss på Julkalendern i Stadsparken idag oxå. 
Eftersom vi kom sist ,så fick vi sitta på marken 
(men det gjorde typ 35 andra oxå) 
 
Micke & Benjamin satt 
(var lite kallt enligt Micke),jag stod bakom nån gran och försökte se nått av föreställningen. Tur Benji hade mkt mkt kläder,så han varm. 


Ikväll har vi varit på middag hos vänner,det bjöds 
på min favorit rätt :Sushi (hemma gjord) 
Åh det var såå gott ,så gott.. 

Sen hem ,bada Lill prinsen,lägga honom. Plocka undan lite. 
Göra klart middag för i morgon.  
Se liiite tv och nu har vi stupat i säng. 



Nu väntar det en ny jobb vecka i morgon. 


Puss & Kram. 


Kommentarer
Postat av: Ida

Möjligtvis får man sov när barnen passerat 30 ;-) Men vid det laget är man så van att kliva upp kl.5 så då sover man ändå inte längre än till kl.6 ;-)

God jul och gott nytt år!

Svar: Ha ha ha sant ... God jul & gott nytt år.
Suzy

2014-12-22 @ 07:26:34

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0