Halväten

I morse blev en det en sån där morgon som jag verkligen ogillar. 
STRESS... 
 
Vi hade ju ställt klockan,men Micke måste ha slagit av den,så vaknade 20 minuter efter den ringt. 
(Och det är mkt när man ska iväg alla samtidigt) 
 
Jag gjorde iordning Benjamin. Sen fixa frukost åt mig själv, fixa håret,ta på mig kläder osv. 
Gjorde 2 smörgåsar åt mig,men fick äta lite då & då medans jag sprang mellan alla andra saker jag skulle göra. 
Sen gick jag och lämnade Benjamin på fsk...
Sen hem,sprang upp för trappen och tryckte i mig smörgåsarna och halv sprang ner för trappen,sätter mig i bilen.. SLUT SOPPA.. 
Bara köra till macken och tanka och sen köra till jobbet... *Pust*
 
Nu var jag ju fruktasvärt oorganiserad för att vara mig.. Så jag hoppas på bättre morgnar framöver. 
Hahaha.. 
 
 
På eftermiddagen/Kvällen har vi ätit middag, lekt med traktorer och städat undan. 
Kvällarna går extremt fort, allt ska fixas och förberedas dagen före osv.
 
 
Har köpt en ny Snutte till Benjamin,han är lite avvaktande,men han tog då med sig den till sängen ikväll.
hahaha,Söt ungen..
 
Jag har gått in nästan varje kväll och bara stått och titta på han,han är sååå underbar... 
Så otroligt fin.. Mammas lill prins <3 
 
 
Puss och Kram. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilket stress 😱.

Svar: I Know :-(
Suzy

2014-10-09 @ 09:36:12
URL: http://www.veronicaskarusell.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0