Stressigt

Hela dagen har varit stressig.. 

Först på morgonen,alla 3 skulle iväg samtidigt,eller jag först. 
Benjamin var lite ledsen på morgonen & Micke tog sovmorgon alldels för länge. 
Men det gick ju bra ändå. 

Men jag ogillar verkligen när man måste stressa på morgonen... 
Jag vill ju helst också att ingen ska prata med mig heller ,eftersom mitt humör är inte det bästa. 
Och Micke tycker det är jätte roligt att dra dåliga skämt då. 
Hahaha. 

Sen hem från jobbet & hämta 
Lill prinsen på fsk. 
Laga mat, bada han. Micke for till byn.
Och disken ska plockas bort. 

Nu har jag satt mig i soffan & pustar ut. 
Håller på att fixa i mina papper. 
Eller rättare sagt håller på att leta massa papper i mitt pappers-kaos.. :-( 
Jag ogillar verkligen att sätta papper i pärmen (det är sååååå tråkigt) 
Men då får jag skylla mig själv oxå när det blir så här ,när man behöver nått papper. 
Det får bli min läxa här i livet. 



Nä ,nya tag i morgon.. 
Hoppas jag får sova liiite längre. 




Puss & Kram.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har hittat medicinen mot mitt dåliga morgonhumör, kaffe. Smakar skit men fasen vad glad jag blir;-).

2014-09-20 @ 16:11:48
URL: http://www.veronicaskarusell.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0