Mums.

Jag måste skryta lite. 
Idag ska vi ha middags gäster ,så jag var ju tvungen att komma på nån mat. 

Så jag bestämde mig för att göra Vårrullar. 
Så har rullat ihop ca 60 st nu. 
Test gjorde 2 st och sablar vad goda dom blev :) 
Jag är riktigt nöjd alltså. Mums!!  


Strömmen kommer & går hela tiden, men nu har den stannat
 (en stund i alla fall) 
Hoppas den inte går mitt i matlagningen senare. 


Vad det vräker ner alltså. Vi har inte skottat ännu,så får ta det senare 

Idag fick jag se nått som fick mitt hjärta att smälta extra. 


Mina vårrullar 


Puss & Kram. 


Kommentarer
Postat av: Hollo

Men vars är min inbjudan?

2015-01-31 @ 07:11:35

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0