Mässan

Nej jag har inte varit på söndags mässa i kyrkan ;-) 


Utan på Stora Luleå mässan på Arcus. 
Jag & crazy Hollo drog dit utan män & kids. 
Det var sååå kul. Först höll parkerings killen på att få fingret avhugget pga fönsterrutan, sen fick vi VIP parkering av en annan kille för han såg nog att vi skrattade så mkt, så bäst att ge en bra parkering så dom kommer sig ut sen. .😂😂😂😂. 
Men bara att få gå och se ifred på alla saker ,vi provsmakade allt nästan 
Även nån grön konstig dryck, kände mig genast super frisk 😜. 
Fick mina ringa rengjorda, och herregud såååå mkt smuts det samlas i dessa små hål under diamanterna.
Jag ångrade mig nu att jag inte köpte en burk. 


Vi hade ju egentligen ett mål med att gå dit, Roy Fares från Dessertmästarna var ju där. 





Vi fick även smaka hans gudomliga äppelpaj, med vaniljsås, den var helt underbart god. 

Snällaste Hollo hade tagit med sig popcorn med kolasås/ choklad på, till mig, så jag tryckte det i bilen medans hon körde. Det var väldigt gott ❤️. 


Ja det var helt sjukt kul.
När vi är bara vi 2 så blir vi hel knäppa & det måste man få vara ibland. 
Jag blir nog aldrig vuxen. 


Livet blir så mkt roligare så. 




Puss & Kram. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är bäst- fuck the rest

2015-11-02 @ 17:45:34

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0