Ensam.

Idag har jag haft ensam tid med min älskade Benjamin, bara han & jag❤️.
Vi har först lämnat lillasyster på fsk.
Sen mös vi i soffan en stund.

Och sen drog vi till stan, för att möta upp en kompis till oss och äta lunch.
(Träffade även Veronica på stan)
Vi kollade på kläder. Och min kompis köpte kläder åt Benjamin, jätte gulligt av henne.
Vi åkte massa rulltrappa, det älskar Benjamin , hahaha.
Var ju också och hälsade på pappa mickes jobb en stund.


Sen for vi hem & hämtade lillasyster på fsk.

Det har varit så mysigt att bara vara han & jag. Han säger så roliga saker ibland & funderar & frågar massor osv, det är så underbart.
Han är underbar min älskade Benjamin❤️.


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0