Nytt år 🎉.

Igår var vi ju hos Veronica med familj💕. 

Vi åt massor med gott & surrade & skrattade.  
Eftersom jag körde hem så blev det ju såklart alkoholfritt. 
Men det var så gott det vi drack, så jag klarar mig bra utan alkohol. 


Drack bla denna goda cider som Hollo köpt 
Med smak av hallon & svartvinbär. 

Till förrätt hade vi gravat Ripor som älskling skjutit tidigare. 




Sen hade Veronica gjort en jätte god sallad med massa gott i bla nån ost, och fikon. 
Såklart när jag skulle fråga vad det heter så frågade jag om det är Fikus 😂😂, typiskt mig.. 

Sen åt vi helt gudomlig oxfilé med potatis & rotsaksbea & stekt sparris. 


Mums, sååå gott det var.. 


Sen till efterrätt åt vi helt underbart god Chokladfondant med jordgubbar & grädde och guld stjärnor på. 


Den var gjort på hög kakao halt & den var sådär rinnig i mitten, alltså det var helt fucking fab. 



Vi hann även ut med kidzen före efterrätten så dom fick springa av sig lite. 
Jag var den enda vuxna med broddar.👍🏽, och tur det, för det var glas halt. 

Sen däremot så när jag skulle stänga jackan så råkades jag klämma mellan  tyget i klänningen, så tyvärr fick vi slita lös den, så det blev ett hål 🙄😳. 

Det var otroligt mysigt igår. 
Veronica & Tomas var toppen värdar & fixade & serverade & bytte 1 blöja också på Amanda så jag fick äta ;-) 
(*Tack* ) Och  kidzen var så snälla. 


När vi kom hem såg jag på fyrverkerierna genom fönstret & sen var det sängen direkt 😴😴. Tog ett tag dock innan jag kunde sova, så var rätt trött i morse, fast vi sov allihopa till 8:30 😍. 
Benjamin var ju vaken hela tiden igår, tills vi for hem 23:30 typ.. 




Puss & Kram. 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0