10 år...

I 10 underbara år har jag fått äran att ha denna fina människa i mitt liv..
Vi fann varandra via våra hundar (chihuahua) 

Och herregud så mkt roligt vi haft /har. 
Roliga samtal , extremt roliga sms. 
Och självklart lite allvar där emellan. 
Och såklart ni vet ju vardags tugget ex min man gjorde det & kidzen har gjort det osv osv..  

Vi kan lätt skriva ca 20 sms /dag. 

1 gång skrev vi 60 st.🤘🏼😂😂😂😂. 



Men det bästa av allt, vi kan vara oss själva till fullo med varandra. 
Jag har ex åkt dit utan bh X antal gånger 😂😂😂. 
Glömt bort det helt & sen när jag kommer dit: Öhhh Susanne, har du ingen bh.. Hahaha. 
 

Kommit i trasiga byxor i grenen.. 
Helt omedveten. Haha. 

Osv osv...  

Händer det nått knäppt /roligt är det denna människa jag berättar det för först. 
Även om det är nått tråkigt. 
Ja allt.

Precis som det ska vara med.  



Och vi är totalt omogna också. 
As kul😂😂😂😂🤘🏼. 


Därav kan vi ta varandra mobiler i hemlighet när vi är hos varandra & ta knasiga bilder...😂😂😂. 



Tack för att just DU är min vän❤️. 











Puss & Kram. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men GUD!!! Jag har inga ord. Finaste någon har skrivit till mig. Utan dig vore dagen så grå. Du är min solstråle.

2016-06-20 @ 20:56:15
Postat av: Hollo

Herregud 60 sms😂😂😂, typisk oss.

2016-06-20 @ 20:58:05
Postat av: Hollo

Bästa smset måste varit det som kom fel och höll på bli en polisanmälan😉😎😂

2016-06-20 @ 20:58:44

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0