Ny

Nu är operationen gjord & jag har fått en ny hjärna ,så nu hoppas vi att den funkar bättre 😂😂😂😂😂. 


Nä skoja bara! 
Operationen gick bra, jag kom dit och han klämde & kände länge & sen konstaterade han att det blir större op än han trodde .. 
Jag var ju mest rädd för bedövnings sprutan, men den gick jätte bra, konstaterade sen att det gör ju ondare att sticka medans man har en pågående inflammation & det är ju sant. 
Jag har ju knaprat antibiotika inför op, så det inte skulle vara så mkt knölar. 
Dom skar ut allt som dom tänkte sig & lite extra. 
Så det vill säga : Knölarna & ärrvävnad. 


Det var på nått ställe bedövningen inte tagit ordentligt & då sa jag massa fula ord kan jag lova. 
Ni kan ju tänka er, nån som skär i huden med en kniv & man känner det.. 
Riitsch sa det bara!!! 
😢😢😢. 

Det var ju obehagligt under operationen eftersom man känner ju hur dom trycker & drar osv.. 
Men det var välbehövligt & nu är det gjort.. Lär ju dock aldrig våga göra andra armhålan 😂😂😂😂😂😂😂. 


Igår när jag kom hem, så var jag ju rätt mörbultad & hade ont..
 Men tog 2 alvedon.. 
Sen på kvällen tog jag morfin & det ångrade jag sen. Det var då inte att leka med... Fy vad dålig jag var. 

Kunde inte äta, inte sitta, 
Inte gå. . 
Så det var sängläge för mig. 
Mådde såååå fruktansvärt illa alltså. 😱. 
Och snurrig i skallen. 


Natten var ok, vart ju däckad av all medicin, så jag har sovit hyfsat... 
Var upp med Amanda 4:20.. Sen somnade vi om till 7.. 👍🏽. 


Benjamin är såååå go, han har lämnat sin vovve hemma så jag kan få kramar av den eftersom jag har så ont.❤️❤️❤️❤️.
Igår när han kom hem från fsk, så frågade han om jag hade ont. 
Ja svarade jag.

Okej, det kanske blir bättre om jag stryker & kramar dig mamma❤️❤️❤️❤️. 



Idag blir det soffläge & göra så lite som möjligt,känner mig lite snurrig i skallen efter igår.. 

Det är fler än man tror som har såna här problem. (Läkarn berättade det igår) 
Fast man känner ju sig som ensammast i världen typ för jag har då aldrig hört nån som haft det så här. 



Puss & Kram. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte fick du någon ny hjärna när du läste 5 kr haribo påsar på hemmakväll fast det står 10kr för gott och blandat. Haha ha ha

Svar: 🖕🏽🖕🏽
Suzy

2016-03-03 @ 20:01:21

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0