Klart

Nu är det klart för ikväll, jag har bäddat ner mig... 
Sååå skönt.. 


Varit till Sunderbyn idag med armhålan. 
Det tar sååå mkt energi det där, jag är fruktansvärt less alltså & ledsen. 
Och nu äter jag ju antibiotika (Suck), så jag är mer trött än vanligt, och det är inte lite trött... 
Somnar sittandes där jag är liksom👎🏽. 


Men fick en riktigt befrielse upplevelse nyss, duscha utan omläggning👏👏👏👍🏽💃🏽🎉💃🏽. 
Fy vad skönt det var,slippa luta sig åt ett håll för man är så rädd att det ska komma in vatten under & då blir det gegga & äckligt..
Så det var riktigt skönt. 


Nä nu ska jag slå på radion.. 


Har sagt till Micke att jag vill köpa mig en sån där liten rosa radio. Får se om jag gör det i veckan 😃. 




Puss & Kram. 



Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0