Söndag.

Vi har ju byggt på altan.

Haft besök av kompisar.

Lekt och pysslat på.

Men jag glömde helt bort att sätta på tvätt,så såg det ikväll när jag gick in i bastun att det behövs tvättas,men får göra det i morgon efter jobbet.

Snart blir ju min älskade Benjamin 4 år. Herregud tiden bara försvinner..
Frågade idag vad han önskade sig.
Då svarade han: En bil åt Amanda så hon får leka med den❤️❤️❤️.
Min fina kille.



I morgon är det jobb & fsk igen efter vabbande i veckan, så det ser vi framemot.

Är lite res sugen, men vart vet jag inte.



Puss & Kram💖.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bali, Hawaii, Italien, new york, boden

2016-11-07 @ 08:15:01
Postat av: Anonym

Bali, Hawaii, Italien, new york, boden

2016-11-07 @ 08:15:03

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0