Stackars.

Idag när jag hämtade barnen,så möttes jag av en ledsen prinsessa.
Hon satt i vagnen, hon hade ramlat, så hon har en mega fläskläpp & en spricka under överläppen 😢.
Stackarn.
Det var blod på kinden, jackan.
Stackars liten,fick ont i mitt hjärta.
Ser så ont ut.
Fast hon har varit glad i alla fall.
Lite ledsen nu på kvällen,kanske värker. 😔.


På jobbet går det jätte bra,är ensam denna vecka, så det är spännande, men det går bra👌🏽.

Har besök nu ikväll, mkt trevligt 😃.
Kul med avbrott i all vardagsbestyr.


Nä,nu se lite tv & sen sova.




Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Farmor

Stackars gumman! Lilla sötnosen, inte får hon trilla!

2016-09-14 @ 11:50:22
Postat av: Åsa

åh nej stackarn :( har du varit ti tandläkaren ifall hon slagit i framtida tänder? jag går alltid när N slår i munnen.. och ringer försäkringsbolaget

Svar: Nä det har jag inte.. Tänderna verkar inte ha tagit nån skada..
Suzy

2016-09-15 @ 08:48:13

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0