Världens

Alltså jag har världens finaste & mest underbara vän. 

Alla borde ha en egen Veronica. 

Idag var en sån där skit dag ,ont i tanden,lite sömn,ont i höften & foten. 
& jag skrev det i ett sms att jag kände mig rent ut av bitter. 

Nån minut senare så får jag ett sms där det står: Nu kommer det en överraskning, så glo genom fönstret. 

Då kommer bästa Veronica & lämnar 2 påskägg & Lila tulpaner.  
I den ena var det godis & i det andra var det ett par jätte fina röda/rosa tjocksockor som veronicas mamma gjort åt mig💜. 
Det är guld värt. 

Blev så glad inombords, även om jag såg riktigt sur ut när Veronica kom😂😂😂😂😂😂😂😂😂. 




Nu ska jag snart krya ner under täcket i mina nya sockor & kanske trots tandvärk ta en liiiiten godis 💋. 




Puss & Kram💋




Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss på dig. Du har lyft upp mig så många gånger när jag har nått botten. Jag brukar kalla dig för min sol☀️

Svar: Åhh vad gulligt ❤️❤️.
Suzy

2017-04-10 @ 18:19:47
Postat av: Anonym

Härligt med sådan vänskap!

2017-04-11 @ 11:18:56

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0