Måste

Jag måste börja försöka hållamig vaken längre på kvällarna,blir ju annars såhär att jag ligger vaken på natten istället ett tag 🙈 


Men jag är ju sååå jäkla trött alltså !!  



Annars rullar det på bra. Fick dock ett tråkigt besked i söndags. 
En nära släkting har gått bort😢😢 Så just nu värker det i mitt hjärta💔Han var som min extra pappa. 
Så det är en stor sorg. 


Kidzen mår bra,full rulle. Dom växer och utvecklas. Amanda hon är väldigt bestämd & tar inte på sig vad som helst i klädväg,vill helst välja själv 😂😂🙈. Benjamin mår toppen är full fart hela tiden,han vill ha sommar och går med T-shirt hela tiden 😂😂🙈. 
Ja mina älskade barn,dom är för roliga❤. 


Nä ska försöka somna om då. 


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0