Åhhh

Jag har såååå ont...

Önskar nån kunde komma och ta bort smärtan..
(Kanske ska pröva med mina starka värktabletter).ha ha ha


Jag sov as dåligt,gjorde så ont..  Så det blir nog en och annan sov stund idag.


Nu har jag ätit lunch,(Renskav och potatismos,som min granne gjort),super gott..


Nu blir det en värktablett och sova lite.

Näää,nu är dom här med vägarbete igen,så det dallrar i hela glas-skåpet.  :(
Jag har inte ork att stå och vakta,så alla glas inte far ner i backen.




Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

usch då :/ du får ta en tablett.. o ni har väl hemförsäkring om glasen åker i backen de borde täcka.. annars får dem ersätta er..

krama

2010-09-09 @ 13:31:00
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: Ida

Hoppas foten blir bättre snart! Inte kul att ha så ont!

2010-09-09 @ 21:24:39
URL: http://www.sweeti.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0