Blod




Här kommer en bild på min blodiga fot...

Ont som satan gör det. Men det blir nog bra sen..

Nu ska jag vänta 10 dagar och sen ta bort stygnen,och sen ska det vara klart..

:)


Operationen gick jätte bra. Fick vänta dock,kom dit kl 7,och fick opereras först vid 10...
Men det gick bra att ta ut skruvarna,doktorn sa att det såg irriterat ut där skruvarna varit,så därför jag haft så ont. Så nu blir det säkert bra.
Det knakade och knäckte lite i alla ben ,när han skulle ta ut dom,men det gick bra..

Sen fick jag ligga på en viloavdelning och fick te och smörgås och sen åka hem.

Känns skönt att ha kommit hem,sovit och ätit och så..

Dock är jag lite orolig för det där blodiga bandaget.
Det blev blod på golvet när jag gick,men ska kolla med stadsviken,vad dom säger.. kanske nått stygn gått upp?
Ja,jag vet inte...


Nu blir det kryckorna,tills det slutar göra ont,just nu sliter det och drar i såret,så det är ingen skön känsla.



Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig, hoppas foten blir bättre nu :)

2010-09-08 @ 20:50:56
Postat av: Åsa

usch mycke blod.. skönt att de gick bra iaf :) håller tummar o tår att de slutar göra ont snart... krama

2010-09-09 @ 08:42:43
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: Celia

vad har hänt?

2010-09-10 @ 20:06:02
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/
Postat av: Celia

vad har hänt?

2010-09-10 @ 20:06:03
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0