Inte på topp

Vädret är inte på topp just nu,men iofs det gör inget,vi myser på inne,tänder en brasa,bakar kanske lite muffins och softar..  
 
Igår var vi och handlade på Coop,både jag och micke var som i en bubbla,vi tog dubbla saker,glömde ta olika saker och fick gå tillbaka, ja allmänt virriga...ha ha ha..
Gick och la oss nångång efter 21. 
 
Vi spelade in och såg Ola-Conny och Morgan,vad vi skrattade.. 
Det är sååå kul.. 
 
 
 
 
Idag ska jag testa göra egna Kyckling burgare,med chevre kräm till och klyftpotatis. 
Blir spännande att se hur dom blir. 
 
 
 
 
 
Puss och Kram!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mandy - En Musikblogg

haha. vad fint.

jag driver en musikblogg ifrån London där ni får följa med mig i min kamp i musikvärlden. plus lite bilder från mitt liv här mm. välkommen xx

2013-04-23 @ 10:05:53
URL: http://mandybeem.wordpress.com/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0