Trött

Godmorgon. 

Jag har sovit jätte dåligt,somnade nog efter 2,och sen upp vid 6. 
Har galet ont i axeln,vet inte vad jag gjort. 


Igår regnade det här på 
eftermiddagen /kvällen,sen började det tok snöa och blåsa. 

Micke har vallat nå skidor,så han tog på sig dom (mitt i ovädret),och körde runt på gården (som ett litet barn,med sina skidor och sin reflex väst på sig) 
Ha ha ha ha. 


Idag måste jag och Benjamin åka och handla mat & kanske köpa nån mer present till Micke. 
Jag vill köpa nå tröjor ,men får se om jag hittar nått. 



Puss & Kram. 


Kommentarer
Postat av: Hollo

Du skulle fotat Micke.
Handla något gott💝.
Skicka bild om du hittar någon snygg tröja.

2013-12-13 @ 11:02:14
URL: http://veronicaskarusell.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0