Besviken.

På kanal 5 ,som sänder hockey istället för D.H ...  Och inget Christine heller... 

Jag har varit på stan en sväng idag,det blåste som vanligt..  Köpte inget...
Jag var till BikBok och kollade på dom där jeansen,som jag så gärna vill ha,men dom kostade 700 pix. Men ack så snygga. :) 

Älskling och jag har varit och köpt Pimpel grejer idag. Längtar redan,vill gå ut och pröva nu...
 
Fick skjuts av grannen till stan idag ,tack så mkt.

Ikväll ska jag träffa Carin,så det blir roligt.

Älskling ska laga ungspannkaka till oss ikväll. :)

Det kliar i mina fingrar,e riktigt shoppingsugen....
Älskling frågade igår om jag ville följa med honom till Stockholm när han ska dit. Och självklart om det går,vill jag det.. :) JIppiee..

Nu ska jag slänga mig i soffan en stund ,innan C kommer.

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Ida o Olivia

Visst är det irriterande när dom ska visa tråkiga sporter istället för kvalitets program :-D



Hoppas ni får en underbar påsk! Kram

2009-04-08 @ 20:02:47
URL: http://www.sweeti.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0