Har ni??

Blivit lurade idag. (1 April). Jag har det...  Hi hi hi..
 Vilket underbart väder,har varit på en liten prommis idag. Ska bege mig till stan snart,tänkte gå och kolla om jag hittar nån ny  BH..
Har skalat potatis så gör jag palt när vi kommer hem. Älskling började tidigt idag på jobbet,så han ska hämta mig kl 16 i stan.   Han är så gullig. :)

Igår var jag på kören,alltid lika roligt.. Vi har börjat med nya vår sånger nu. Det är så roligt att sjunga.
Nu när vi flyttar får jag helt enkelt ta bussen till porsön när det e kören.

Längtar till påsken,ser framemot påskmiddagar,pimpla,hälsa på alla trevliga människor och hälsa på valparna,köra skoter och allt annat som kommer att hända.


Ska bädda sängen nu och sen göra mig klar. 

Puss och Kram!









Kommentarer
Postat av: Kajsa

hej hej jo dom där bilderna kunde jag göra på "photofunia" kram ;D

2009-04-01 @ 17:12:08
URL: http://kajsab.blogg.se/
Postat av: Veronica

I love mitt april skämt, du var inte den ända som gick på den.

2009-04-01 @ 17:27:12
Postat av: Linda

Busan kallar jag även min hund, Eddie Bus ;)

2009-04-03 @ 22:45:05
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0