Längesen..

Jag skrev nått.. Har inte haft ork eller lust att skriva nått... Har verkligen ingen energi,all min kraft har försvunnit... Vill helst bara ligga i sängen och gå upp när det är bättre tider..

Nu har jag precis tagit en hemma gjord pizza i ugn,får se hur det blir,sist blev det inte bra alls.. Hård och konstig..
*Den ser bra ut*.

Köpte Glögg te på Khals igår. Var inte alls nöjd. Smakade inte så mkt.. Eller så har jag bara inga smaklökar..

Till helgen blir det att åka till kalix..Mina kusiner fyller 40,så det blir middag och fika... Och hälsa på lite kompisar och så..Svårt att hinna med alla ibland..

Nu blir det middag och sen tv.. Det är ju tv tisdag idag.. :)

Puss och Kram!!!













Kommentarer
Postat av: Linda

Du kanske har druckit sönder dina smaklökar, dom har fått smaka på för mkt te ;) hihi

2009-11-03 @ 17:19:06
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0