Inte riktigt.

Helt klar i huvudet ännu efter helgen... Är helt slut i kropp och knopp..
M likaså. Han somnade på kafferasten,på jobbet i fikarummet. Ha ha ha.

Idag blir det väldigt lungt,ska grilla till middag.. Vad vet jag inte riktigt än..

Köpte ju glass igår,från Glassbilen. Men jag tog inte nån glass igår,inte idag heller,men dagen är ju inte över än. ;)



Hade velat gå på stan och se om jag hittar mig nått nytt att köpa,känner mig i behov av det..

Hade behövt toppa håret..


Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

herregud du border bli shoppare som yrke.

2010-06-22 @ 13:52:51
Postat av: Åsa

oj då :) inge bra o somna på jobbe..

duktigt att du inte åt glass ;)

2010-06-23 @ 08:44:07
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0