Hej,mitt vinter land?

Snö.. Vad vackert det är... Det lyser upp så mkt..
Hoppas den får stanna då..

Micke är på jobbet,och jag ska göra mig klar,för att vi åker ju till kalix sen när han kommer hem.
Ska på Kalas,så det ska bli jätte trevligt. Middag och allt. :)


Då är det ju det ständiga,vad ska man ha på sig????
Kjol blir det nog,med svarta strumpbyxor med röda hjärtan på.  Överdel vet jag inte.

Måste platta mitt hår,det ser för jävligt ut..

Vi har köpt oss en matta,en rosa stor matta i tvrummet,är super nöjd :)
Äntligen hittade jag en matta,dock inte rund,men det spelar ingen roll.
Akilles var överlycklig,och gick direkt dit och la sig över hela mattan,så fort jag rullat ut den.. Ha ha ha..

Har lyckas ta fram Datanörden i mig,och installerat ett program,jag gruvat mig för länge,men det gick ju super bra.
Så jag är super nöjd..


Micke är på rethumör,han ska retas hela tiden,ibland är det kul,och ibland mindre kul.. Igår kväll när han kom hem från jobbet,och jag hade fruktansvärd huvudvärk,var det mindre kul... 


Ska gå och leta en topp nu,som jag kan ha på mig...




Puss och Kram!!





Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: antgaligen hade jag för lite mandel i :P de är baserade mest på mandlar.



de var första gången som jag var inne, eftersom jag då första gången mådde dåligt trodde de var stress.. och opå akuten sa dem de var UV,men att jag fick åka vidare till vårdcentralen för att få recept.



nej men usch!



kram

2010-11-06 @ 12:11:14
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Åsa

duktig gjort :)

hoppas du hittade något o ha på dig...

ha en kul kväll

2010-11-06 @ 15:25:11
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0