Gäsp.

Idag är det jag såååå trött...  sitter och gäspar hela tiden,måste vara vädret.. Somnade tidigt igår,vid 22 och vaknade kl 8.30.  Tror mina bihålor inte är ok.. Gör ont i pannan och ovanför ögonen typ,kanske därför jag är trött,är int ok i kroppen..


Har pluggat nu på förmiddagen,och ska väl fortsätta en stund till,sen blir det att börja med middagen.
Tänkte göra Bacon och Peppar salami inlindad kyckling i sås som är gjord på basilika, grädde och soltorkade tomater :)
*Gäsp*
Måste dammsuga idag också. Men det kanske älskling får göra ikväll. ;)
Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Den kycklingen lät jättegod ju! Ska jag prova någon gång :D

Aj då det lät mindre kul. Men det kommer gå jättebra tror jag :) Haha hoppas du övrlever provet med!

Kram

2011-09-22 @ 17:47:44
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0