Veckan.

I morse kom jag och älskling fram till att denna vecka var inte en rolig vecka,allt har gått fruktansvärt sakta.. 
Han jobbar ju eftermiddag,så fram tills han ska gå till jobbet,har vi packat och varit ute (Promenader) ,nästan varje dag. Näää,denna vecka går alldeles för sakta. 
 
 
Benji sover,han har sovit bra i natt,så det känns skönt :) Han har sovit 8 timmar utan att vakna :) 
 
 
 
 
Micke tog med mat från jobbet igår,fisk och potatis som vi åt till lunch nu,men jag har fruktansvärt svårt att äta fisk,om jag inte vet vem som lagat den och om jag inte vet om det är ben i den... 
Får kräk-attacker,om jag får nått ben i munnen.  Så jag åt pytte lite mat bara,det får bli tidig middag istället. 
(Mår illa bara jag skriver om det nu)... urk... 
 
 
 
 
 
Näää,nu en kopp te och vädra lite i lägenheten medans B sover.. 
 
 
 
 
 
 
 
Puss och Kram!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0