Stressa...

Känns som om jag stressat hela dagen idag.  :( 

Ska bli skönt med helg. 
I morgon ska jag och älskling på middag/fest ser jag fram emot.
Klä upp sig & vara social med folk. 

Prinsen ska vara med sin farmor i morgon. . 
Jag har laddat upp med massa godis till henne när hon kommer :-) 


Nu när man är hemma och sen träffar folk, så märker jag att jag pratar väldigt mkt och fort när jag träffar nån..
 (Fast det kanske jag alltid gjort??) 
Är som att jag vill ha sagt så mkt som möjligt på så kort tid,så munnen går i ett alltså.  
Micke har oxå lagt märke till det. 
Ha ha ha.  


Nu ska jag slå på radion och sova. 



Puss & Kram. 

Kommentarer
Postat av: Hollo

Tycker du pratar lagomt.
Mer vore ännu bättre.

2013-10-04 @ 10:52:13

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0