Slut.

Jag är helt slut..

Benjamin var riktigt grinig i eftermiddags,grät till & med när han åt middag.. Stackars Lill prinsen min.
Han fick bada sen, & då blev han gladare. (Han älskar att bada)
Sen pyjamas och lite bus innan sängen..
Det är nog tänderna som besvärar,han är svullen i munnen..


Sen skulle jag gå och hänga upp tvätten då har inte maskinen tömt på vattnet,så när jag öppnade luckan så forsade det ut vatten.
Jag höll på att trycka och kolla men hittade inget som fick ut vattnet,så hämtade våran granne,så han kom & hjälpte mig.. Så nu har jag tvättat klart.
Var hur mkt vatten som helst där i..



Nu har jag sett lite tv och ska precis lägga mig.. Är helt färdig...




Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0