Intressen/hobby

Vi har några kvällar diskuterat det här med intressen. 

Micke har ju intressen. 
Han gillar ju att hålla på ute & göra saker som tillhör huset osv.. 
Men hans absoluta största intresse är ju jakten.. Och det gör han ju då & då.. 

Men vad har jag?!??? 
Inget.. Inget sådär så jag far iväg nån dag eller på kvällarna. 

Jag har verkligen inget jag brinner för sådär 1000 % 
Har väl egentligen inte heller prövat på sådär jätte mkt heller. Ex Inlines, dansa , dreja , plantera växer , sy/sticka ,måla osv, osv. 

Hade kunna tänka mig att börja rida, men jag är ju allergisk mot hästar.😂😂 

Matlagningskurs hade kanske varit nått. 

Har suttit och kollat på att ev gå med i en vinklubb  

Men nja jag har verkligen inget sådär wow känsla över nått.. 


Känns lite tråkigt faktiskt. 


Önskar ibland att jag vore mer driven med saker. Är lite dålig på att Ta för mig. 



Får grunna på detta.. 



Puss & Kram. 





Kommentarer
Postat av: Farmor

Klokt tänkt! Är nog bra att ha något intresse som känns lockande att göra och som ger välbefinnande när du gör det. Fundera vidare på det!

2016-04-01 @ 14:54:13

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0