Fredag.

Äntligen Fredag,skönt..

Har bokat tvätt tid i eftermiddag,så det blir bort gjort. :)

Har betsat hallskåpet idag,så nu ikväll är det bara att måla med färg. (Vit). Vi ska ha den i toan,förvaring och lite sånt.
Målarfärg e så starkt,fick fruktansvärd huvudvärk.

Ikväll blir det att tvätta och se Så Ska Det Låta.   Ska nog slänga ihop en fruktsallad.

Det blir Lövbiff och klyftor till middag idag,kanske ett glas rött. ;)

I morgon hoppas vi på underbart väder och massa sol,så vi kan pimpla. Det går ju bra för oss,men Citygirl ska med & hon har ju inga kläder,så för hennes skull e det ju bra att det är sol,så du inte fryser. *puss*
*Foton kommer,efter helgen*.


Jag har planer att pimpla lördag och söndag oavsett väder. Nu har vi köpt det där,så det ska användas. :)


Vilken Karaktär i D.H är ni???? Vem tycker ni att jag e????


Nä,nu ska jag vila lite och sen skala potatis,utan att skala bort en nagel denna gång.

Puss & Kram





Kommentarer
Postat av: Veronica

Du är solklar Susan i D.H =)

Tror nog jag är som Lynett ( vet inte hur det stavas)



Jag måste fixa bra vinterkläder till nästa år så jag blir kallad miss fritidstjej istället för citygirl.



Det var gott med vittvin och glass, det tackar jag för.

2009-04-17 @ 20:14:23

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0