Jippiee.

Det är Dubbel avsnitt ikväll av D.H ,kan det bli bättre?? 

Jag har städat lite på förmiddagen,ska komma en kille och kolla på lägenheten ikväll.

Har suttit ute,och sola mig lite.

Påsken var bra,mkt middagar och åka runt och hälsa på vänner och familj.
Vädret var ju inte så jävla bra,men men,det kommer bättre tider,som svärmor sa... Tack förresten för den underbara middagen,det var sååå gott..  :)  Kan man kanske få recept på Lime Paj???


Såg att V hade skrivit,att vi kanske sitter i varmare breddgrader nästa påsk,tänk om vi e i Thailand då. Gud så härligt.


*Fan jag glömde bort mitt te*.

Idag blir det frukostkorv och potatis och grönsaker till middag. Mums..


Snart får vi börja packa ner våra saker,längtar jätte mkt tills vi flyttar nu,och får hämta Akilles oxå.  :)

Nästa vecka,kanske,kanske älskling ska till Sthlm,får se om jag hänger med,hade varit skoj.


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Annkatrine

Goa flicka! Vad du svär! Klart du får resceptet!

Kram från svärmor

2009-04-14 @ 16:33:49

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0