Måndag!

Helgen var bra.  Igår (söndag)var det ju underbart väder,så vi tog på oss ute kläder och for och grävde ner oss i solen mitt på en äng och grillade med 2 kompisar och deras bebis. Så det var dagens dos av sol.
I morse gjorde jag köttfärspaj,så middagen är klar,bara att värma. Vi ska nog mesttroligen och köpa pimpel grejer efter M har slutat,så det är skönt att slippa tänka på att börja laga mat då,för jag kommer säkert att vara jätte hungrig,så bara att värma. :)

Grattis till V,T,M och Gizmo till deras nya 4-benta tillskott i familjen.  :)
Är mkt glad för Gizmos skull,nån att leka med.. Alltid när han kommer hit,så går han alltid runt lägenheten för att leta efter Casper,sen går han till M för att få nått gott.. :)

Ska packa i morgon inför kalix,blir den stora resväskan..
Har ju kören på kvällen,sen är det D.H, och det får inte missas.

När jag var hos doktorn förra veckan,låg det en tidning på bordet,där en rubriken var: "Tröst ät,så blir du gladare". Hm,hur tänkte dom då??? Hann inte läsa tidningen,men det var ju intressant. 

Oj,nu ringer det nån...

Återkommer senare.

Puss och Kram!






Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag tänker följa det måttot -tröst ät så mår du bra...



Gizmo kommer bli super svartsjuk om du gosar med Prospero, gizmo tycker nog att du är hans.

2009-04-06 @ 19:29:41

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0