Sjukt roligt.

Var det på Kör träningen idag.. Fick skratta mkt.. :)
Om 2 veckor e det kör avslutning för denna säsong,så vi ska träffas och sjunga och äta tårta då. Sen blir det ett uppehåll till hösten.

I morgon eftermiddag kommer älskling hem,skönt..

Idag har V och T varit här och hundarna,så det var jätte roligt... T somnade dock i våran (Snart deras),soffa,så det var lite roligt.. Ha ha ha ...  Skulle ta en bild,,men så ringde telefonen... :(

I morgon är det Akupunktur igen,hoppas hon inte sätter den i foten denna gång,ska ta med kameran oxå,så ni får se...

Jag är nog en riktig pratkvarn,tror jag.. Stod och pratade så länge,med 2 st att jag missade D.H...   Som tur e så spelade jag in det.. Hur ska jag klara mig utan inspelningsbar box????

Jag råkades salta maten för mkt idag,så jag e såååå törstig hela tiden...

Nu ska jag hoppa i sängen och se på tv,tills jag somnar..

Puss och Kram!


Ps. Filmen igår: State of Play med Russel Crow var jätte bra..

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack tack, jo jag har då haft en toppen kul dag idag D; kram

2009-04-28 @ 22:17:50
URL: http://kaajsab.blogg.se/
Postat av: Ida

Hur gick akupunkturen, överlevde du?



Hoppas ni får en fin valborg!! Kram

2009-04-29 @ 21:05:03
URL: http://www.sweeti.se
Postat av: Lina

yess :P hihih vad gjorde du för kul igår? :D

2009-05-01 @ 08:44:33
URL: http://lilalina.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0