Tyvärr.

Det blev inga bilder igår,det var sååå kallt,att jag tog bara av min vantarna ,när jag skulle dricka choklad och äta. (jag kissade inte på 6 timmar)
Men vi fick tillsammans ca 10 fiskar,men bara 1 mat fisk. (Grattis T). När vi kom hem blev vi bjuda på Tacogratäng hos V,såå gott,tack det var verkligen gulligt..

 Vi tänkte gå ut idag oxå (söndag),men det blåser för mkt.

Jag har Målat byrån,vikt tvätt och fixat lite hemma. :)
Micke har tvättat bilen. Det är nån J*vla idot som kört in i våran fina bil,så baklycktan e trasig och det e repor i bilen och buckla/bucklor..

På onsdag är ska vi ut och ät,det e tjejträff.. :)

Jag vill verkligen köpa dom där jeansen som jag sett på BikBok,men ja,skatten ska betalas och div. saker.

Men jag har nog hittat en frisyr,som jag funderat på länge och det blir nog så.. :) Ska fundera lite till.. Hade varit skoj att göra nått annorlunda,jag är ju ändå ingen tjej som lockar håret eller håller på,har det mest i svans.

Jag har konstant ilande värk i min armbåge.. Hm...

Älskling kanske,åker till Sthlm i veckan,3 dar,men ändå.

Jag har världens underbaraste vän,när Hollo var här i fredags,så gick jag till tvättstugan när micke kom hem,så jag sa till honom att han skulle röra om i potatisen och steka köttet tills jag kommer in. När jag kommer in,så står Hollo och steker och har gjort klart maten till oss.. *Det är kärlek*. Dessutom diskade hon efter vi ätit efterrätt.. Gulligt värre. TACK...  (Fast hon opererat foten och e lite halt)


Nu vill jag flytta.... :)  *Längtar*.
Jag hade en super dålig dag här omdagen,och skrev till V att jag ska packa varje lördag kl 20.00 dom närmaste veckorna så vi kan inte se Robinson då.  Ha ha ha .... 

Nu e jag hungrig,ska gå och laga lite middag.


Puss och Kram.


 










Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gud vad mycke kärlek jag fick!!! I Love it. Nu blir det mycke diskningar framöver när du överröser mig med så här mycke beröm.



Vi ringer när vi ska tillaga den "stora" abboren, kom inte allt för hungriga =).

Nu blir det glass dax för nu är jag inte det minsta grinig längre.



tack gullet!!

2009-04-19 @ 20:59:21

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0