Utmärkt.

Blir det med Bio snart,kl 18. Ska gå med grannen. :)
Regnet öser ner,tråkigt,men jag sitter ju inne på bion,men det blir genast rått och kallt och man vill ta på sig fleece kläder och ligga i soffan med ett täcke,och dricka en god kopp te..

Idag har jag varit på Akupunktur,(För min pensionärs höft). *Ha ha ha*,det var skönt.. Hon satt dock en nål i en sena i foten,den gjorde sjukt ont.. Nu får vi se hur det blir,om det ger nån effekt..

Älskling är i Sthlm,får se när han kommer hem,tisdag eller onsdag.. Saknar honom,(Han åkte i morse).

Vi åker nog till byn på 1 Maj,ska bli skoj,tror och hoppas min underbara vän Annis kommer dit,vi hittar säkert på nått bus. :)

Jag har fortfarande inte öpnnat min Ben&Jerry glass.. Gör det i morgon till Desperat H. :)

Har kören i morgon kväll,ska bli skoj att sjunga lite.. Fast jag sjunger ju varje dag hemma.

Igår tog vi ner gardiner,och gardinstänger och tömmde köks-soffan och köksskänken,på saker. Så nu står det lådor och lite sånt i tvrummet... Det blev som på riktigt då att,vi verkligen ska flytta,så jag blev faktiskt ledsen och grät en skvätt, över att vi ska lämna denna lägenhet.. Det känns sorligt,fast samtidigt jätte roligt,får komma till nått helt nytt och fräscht..

På torsdag kanske vi ska och välja vilken som ska bli våran alldeles egen Akilles. :)


Nä,nu måste jag göra mig klar för bion..  

Puss och Kram!







Kommentarer
Postat av: EN STRIPPAS BEKÄNNELSER

VA KUL:) läs gärna om mitt liv som strippa i stockholm och i amsterdam, kram!

2009-04-27 @ 18:32:04
URL: http://kolomiyka.blogg.se/
Postat av: Ida & Olivia

Tackar :-)



Vad kul att flytta! Du får visa bilder från nya lägenheten sen :-)



Hoppas ni får en bra valborg! Kram

2009-04-27 @ 19:06:38
URL: http://www.sweeti.se
Postat av: Linda

Tack (igen) ;) KRAM

2009-04-28 @ 16:05:52
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0