Blev inte som vi tänkte oss.

helgen alltså... Fredag så var jag ut med Akilles,han hade kraftig diaree,och det kom massa blod oxå,så jag ringde vet och micke kom hem,så vi åkte in med honom. Han hade fått en infektion i magen (Nått han ätit),så han har varit inlagd hela helgen,hämtade honom idag :) ,så nu ska han äta Antibiotika,och foder,som är bra för magen. :)
Men annars har vi haft det bra.

Fredag var jag på tjejkväll,var super roligt.. Massa tjejprat och fniss och skratt.. :) Kul att vi kunde hitta en kväll när det passade alla.. :)

Lördag var jag och hämtade ringen (Jag fick av micke när jag fyllde år),den är super snygg.. :)
Sen for vi till kalix.. Grattade mickes pappa,och åt mat och fikade. Sen på kvällen var vi hos ett par vänner till oss och hälsade på. Söndag (idag),var vi och grattade hans bror,som fyller år.  *trevligt*.

Nu har vi kommit hem för några timmar sen. Bjöd älskling på kina mat och lite vin :)
M åker ju till Sthlm i morgon igen.. Så det blir jag och Akilles hemma..

Jobbar natt i veckan. Ska bli spännande. Längesen man gjorde det,några år sen.. Vaken natt är det.

Hittade ett par jätte fina höst skor i en tidning. 1600 kr kostade dom dock,blev lite snål. Bruna,högt skaft..  Hm,ska fundera lite..

Måste ringa och boka tid för tandläkarn,min visdomstand har börjat spöka igen.. :(


Nä,ska ut med Akilles nu.

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Ida o Olivia

Nåå stackars vovven! Hoppas han blir frisk snart.



Jag har fått en tillsvidareanställning som arbetsförmedlare :-)

2009-08-30 @ 20:08:00
URL: http://www.sweeti.se
Postat av: Åsa

hoppas de går bra o jobba natt :) vill se ringen!!! :)

krama

2009-08-31 @ 09:03:10

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0