Mitt öra.

Det blir helt plötsligt bara lock och så börjar det pipa i det..  :(

Saknar min älskling.. Vill att han ska komma hem..

I helgen blir det kalix,lördag-söndag..
Tjejkväll på fredag. :)

Jag har varit på en promenad med Akilles.. Ska hoppa i duschen snart..

Ska på stan i morgon,se efter lite kläder. Och köpa Ansiktscreme.  :)
Hittade ett par jätte fina jeans på Monkii.. Får se,om dom passar.. Jag vill helst bara gräva ner mig nånstanns när jag vet att jag ska pröva Jeans.. :( Det är otroligt jobbigt..

Nä,måste gå och se vad Lilleman gör för bus där ute..

Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa verkligen!!

2009-08-27 @ 10:13:10
URL: http://emmastromback.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0