Ojdå.

Snacka om att vara dålig på att uppdatera. ha ha ha.. Sorry..
Jag har slutat mitt sommar vik. Känns både,roligt och tråkigt...


Ja,vad har hänt då? Älskling har börjat jobba för 2 veckor sen, (tror jag). Han tycker det känns bra att vara igång igen.
Akilles växer och blir bara större och större.. Väger nu ca 19 kg.  Jag orkar knappt hålla honom,typ när han ser en katt eller så... Drar bara iväg.. Rädd att axlen ska hoppa ur led. Ha ha ha..
Jag har hunnit bli ett år äldre. Tack alla som har grattat mig.. Vilka underbara presenter jag fått.. :)

Vi hade besök i helgen,G & J,från Katrineholm.. Vi åt kräftor och massa gott.. Det var mkt trevligt.. Har inte träffat dom sen bröllopet..

Jag har bokat en tid för tandläkarn,i nov.. Länge dit,men det går bra.

Fick nya Ikea katalogen och Mio idag. Ska koka mig en kopp te och titta i dom sen..

Mina naglar har börjat växa ut igen. :) Känns snyggt och kvinnligt..

Längtar till lönen,så jag får köpa mig nått snyggt.. Måste hitta en klänning till bröllopet..


Nu blir det en kopp te ..

Puss och Kram!







Kommentarer
Postat av: Storstrumpa

Ovanligt Suzy ;) Du och te menar jag ;) kram

2009-08-19 @ 13:52:17
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Postat av: Åsa

de va inga nyheter direkt.. hihi.. men kul o läsa ändå.. :) kramaa

2009-08-20 @ 09:17:34

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0