Shopaholic

Jag är en sån... Ha ha ha..   Jag har aldrig varit en "kjol/klänning" tjej.. Men nu har jag fått nått slags dille,på klänningar och sånt... Var på stan idag och köpte en till klänning ,som jag nog (kanske) ska ha på bröllopet,men jag har inte bestämt mig ..Ska visa en bild sen.. Har hittat ett par jätte fina öronhängen Chanel. (Har inte köpt dom) . Hittade ett par jätte fina höst stövlar oxå,men dom fanns inte i min storlek, :( hade nog annars köpt dom oxå.  SLÖSIG som jag e just nu..

Akilles har varit jätte pigg idag och busig.. Blir lite irriterad när jag e ute med honom, (vet att jag inte ska klaga),men han drar sååå jävla mkt,min axlar tar sån stryk av det. :( 

I kväll blir det Lipstick Jungel. Måste försöka vara uppe sent idag,så jag kan sova länge i morgon,så jag orkar vara vaken i morgon natt... Känns pirrigt..


Nyss kom jag på en massa jag skulle skriva om,och nu e allt borta.. *Fniss*.

Nä,ska tvätta bort sminket och sen sätta på te vatten.

Puss och Kram!





Kommentarer
Postat av: Ida o Olivia

Äsch ibland får man slösa o köpa fina saker till sig själv. Hur kul vore det annars?! :-)

2009-08-31 @ 20:02:17
URL: http://www.sweeti.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0