tack.

Alla som frågat om min axel. Det känns mkt bättre idag. 
Men jag e sjukt trött hela tiden,ska kolla upp det där,tror inte det e helt normalt att vara sååå trött... :(
Jag e hungrig oxå,har gjort plättar,men jag vill inte äta ensam. :( Micke kommer om ca 15 minuter.. Länge och vänta när man e hungrig...

Älskling åker till Sthlm på onsdag,så då blir det jag och Akilles hemma... Har saker att göra,så tiden går fort. Hade velat följa med,men får göra det nästa gång.. (Kanske)..

Min mobil har blivit hel knasig,vissa knappar funkar och vissa inte.. :( Har hittat min framtida mobil,men får se om det blir en sån... Är lite hemligt än,vilken det är....;)

Har sett lite film,var ju på förhandsvisningen av nya Beck Stormens Öga. Den var bra,spännande.. :)
Och The Uggly truth med (Hon från Greys,Izzie). Den var jätte bra.. Rolig..

Annars,håller på att leta som en galning efter en klänning till,bröllopet.. Det är i Okt.. Några tips??

Nä,nu måste jag äta.

Tvätten ska tas in oxå...


Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: Lisa-Maria

Vila brukar ju ha jätte mycket fina klänningar som passar att ha

2009-08-24 @ 19:19:20

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0