SNÖ...

Nu äntligen,är det vitt vitt vitt,ute.. Bara massa snö... :) Så härligt..
Akilles är överlycklig över ny snön som kommit.. 

Idag tillbringas dagen i soffan och i tvättstugan.. Känner mig lite snorig,bara jag inte blir sjuk nu. Har bett älskling köpa glass till mig efter jobbet :) Blir dock en sen glass stund,för han slutar 22. :( 
Tråkigt,att äta lunch och middag ensam. Tur att jag har Akilles som håller mig sällskap,även vid middagsbordet. Ha ha ha...

Vi har nästan handlat klart alla julklappar,känns otroligt skönt.. :)

Min mobil är knäpp,den bara dog igår flera gånger och är allmänt knäpp..
(Så snälla tomten,en ny mobil önskar jag mig)

Jag skulle baka Pepparkaks Brownies idag,men har inga ägg. :(


Puss och kram!!




Kommentarer
Postat av: Mammi

jag vill smaka pepparkaks brownies!!!!!!

2009-12-15 @ 13:46:05
Postat av: Åsa

åhh va gott de lät :) va skönt o ha klart julklapparna ja har inte ens börjat haha..

krama

2009-12-16 @ 08:47:57

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0