Ledig

Idag är jag ledig,eller jag har jobbat natt,så jag gick av i morse.  Sitter på balkongen och solar mig lite och njuter av vädret.. Micke kommer hem i morgon,ska bli skönt,längtar efter honom... 

Jag har lite problem med en tand,hoppas det går över snart,fast jag ska ju till tandläkarn den 19 Aug,så då kan jag kolla upp vad det e för fel..

Idag ska jag nog till S,och hälsa på. :)  Ska bli skoj,så nära att cykla..

Hostar fortfarande,men det känns mkt bättre nu..

I helgen,badade micke i poolen,jag hade ju nyss blivit frisk ,från att ligga i sängen med feber,så jag hoppade över det. Men vi grillade och drack vin och så..  Fick en jätte god brunch av Svärmor på söndagen, *Tack så mkt*.  Sen skjutsade hon mig till bussen..   Tack även till T,som hämtade mig på bussstationen.. Super snällt..

Nä,ska koka mig en kopp te och återgå till balkongen..
Glömde kameran hemma,bilder kommer.

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tur att jag inte är ensam om att vara lika galen=)

Jo, han tycker att det ska bli himla kul, första dagen i dag =)

2009-07-15 @ 13:37:48
URL: http://intebaralinda.blogg.se/
Postat av: maria 16 år & flyttar hemifrån

fin blogg:)

2009-07-15 @ 16:41:23
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Tjaa!

Akilles o Corre busade rätt rejält igår på stranden. La precis upp några bilder under galleriet. Han är en riktig tuffing!;)

2009-07-15 @ 20:15:34
URL: http://www.polarhunden.de

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0