Natti natti.

Nu ska jag gå och lägga mig. Har 2 arbetsdagar kvar av min 7 dagars period.. Idag var sista dagen på Regnvägen. Känns tråkigt,men ska bli roligt med ett helt nytt ställe. Nya erfarenheter och nya människor. :)
Sov sjukt dåligt inatt på jobbet,somnade inte förrän närmare 4,och sen upp kl 6. Något trött jag var idag. Slutade 3 så jag kunde åka hem och vila lite då,men nu är det sängen och upp 6 i morgon bitti för ett nytt arbetspass..
Jobbar i helgen oxå,som kommer,känns tråkigt,men men..

Saknar älskling och Akilles jätte mkt. Akilles har växt så mkt,(han är så fin) ska ta en bild och visa. :)

Nä,ska hoppa i säng då.

Puss och Kram, God Natt!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0