Pirrigt.. men så roligt.

I morgon börjar jag jobba,ska bli super roligt..  Känns lite pirrigt oxå.

Idag har vi varit till Veterinären med Akilles,hans 12 veckors spruta. Det gick super bra.
Vi håller smått på att träna honom att åka i buren där bak,och det går bra ibland och mindre bra ibland.

Men i morse blev jag stolt,han gick upp hela trappen själv.. :) Jag blev super lycklig,han väger nu ca 11 kg. Så det e lite att bära på,upp och ner .. hi hi hi.

Micke åker till kalix på midsommar och jag är kvar i stan och jobbar :) Har blivit bjuden på midsommar lunch hos mina underbara vänner. :) Så det ser jag extra framemot.. :)

Nu blir det middag. Lasange,*Mums*.


Puss och Kram!!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0