Underbart.

Med SOL.. Det e dock sjukt varmt i lägenheten,man lägger sig klibbig och vaknar ännu mer klibbig. ha ha ha..

Idag har jag och min goa vän Annis,och hennes son P-A varit på stan,köpt present till E,som fyller 1 år,det blev fina Badbyxor från Polarn & Pyret. Sen har vi varit till våran goa barndomsvän Berra,och kolla in deras nya Familjemedlem,Albin.. Så söt,herregud.. Och så mkt hår han hade.. Dom har Oscar oxå,så stor och söt han blivit sen vi såg honom sist..
Han sov när vi kom,men sen vaknade han,och han blev lite fundersam,vilka vi var. Men han fikade med oss,och var så nöjd. :)

Längesen jag varit på stan. Jag köpte en snygg långkjol på H&M, och så 2 tunikor på Gina, (En turkos och en mellan blå).

Älskling är sjuk,Förkyld *Stackarn*. Vet inte om det var när han åkte vattenskidor förra helgen,eller hur det blivit. Han stressar dock väldigt mkt,inte bra alls..Tur att han har semester nu :)

Jag jobbar tok mkt nästa vecka,men det e bra,det är dagtid,så jag hinner med kvälls aktiviteter om nån är sugen att hitta på nått...

Nä,ska kolla om min älskling behöver nått..

Puss och Kram! Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0