Några sekunder bara.

Jag gjorde te när jag kom hem,så satte jag mig här framför datorn,och vips så har det gått några sekunder,som går till minuter,så har mitt goda te kallnat. ha ha ha..  *Typiskt mig*

Har varit på stan med S och A,mkt trevligt.. Hittade en present till min killkompis. Köpte ljus,med Jordgubbs doft,(Till mig själv).
Köpte inte så mkt mera. Hittade dock jätte mkt jag vill ha.  Måste köpa en ny face kräm,med mkt fukt,jag blir som en svinto i ansiktet när jag tvättat mig.. Super torr och frasig.. :(

Min fonudation från FaceStockholm håller på att ta slut,måste köpa en sån oxå,köpte en på MakeupStore,men e inte så nöjd,den var otroligt fet,känns som ett smörpaket i ansiktet.

Var till nya butiken Monkii idag,det var knö fullt med folk,+ svin hög musik...   (Men fina kläder,det lilla man såg,för allt folk).


Nu ska jag gå och göra mig en ny kopp te och slänga mig i soffan,innan jag ska på Bio.. (Män som hatar Kvinnor)


Puss och Hej

 





Kommentarer
Postat av: Emma

Vart är den affären?? :) Åhh jag vill oxå se den filmen :)

2009-03-19 @ 17:55:00
URL: http://emmastromback.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0