Våfflor.

Idag har vi stigit upp tidigt,eller det gör vi igentligen alla dar i veckan,eftersom min kära make,alltid vill ställa klockan,även på lördag och söndagar..  Men vi ringde till några vänner och så for vi till Lövskär och åt våfflor och promenerade lite på isen. Så skönt nu när det är sol. Men det e alltid fint på morgonen,och sen mot eftermiddagen så börjar det snöa och det blir grått och trist igen :(

Nu ska jag åka och handla och sen åka till C och K och äta middag. 

Jag längtar tills vi ska flytta nu,har ju köpt allt vi ville ha,(Är bara kvar lampor och lite sånt),så nu vill jag flytta.. Ska bli roligt med helt nytt och fräscht..

Nä,nu ska jag gå och göra mig klar.

Puss och Kram!





Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0