Regn.

Idag regnar det. Men det gör inget,det e mysigt med regn.. Älskling är på jobbet,till 14, och jag ska stryka gardiner och packa lite.. Fast i vad vet jag inte,flyttkartongerna tog slut igår.. Ha ha ha.. Får köpa några i morgon.. Vårat vardagsrum är fullt med kartonger och saker..

Igår var jag på kören,roligt som vanligt... På tisdagen den 12/5,så har vi tårtkonsert..  kl 19,i Porsökyrkan om nån vill komma och lyssna,när vi sjunger.. Sen bjuds det på olika tårtor. :)  (Brukar vara ca 40-50 tårtor).

Igår var det strömavbrott på ComHem,så vi hade ingen tv,på kvällen.. Jag var upprörd.. Det är ju D.H på tisdagar,jag sprang hem från kören för att hinna ta fram min Ben&Jerry glass och sätta mig i soffan.. Och så funkar det inte.. Missade halva programmet. :( Ska se reprisen på söndag.


Idag kanske vi ska på nån hundkurs i Boden,får se..
Micke har ett mördarpass i morgon,jobbar 06-20,00.. Helt fruktansvärt.  :(

Nä ska väl ta tag i strykningen då...



Dagens middag blir: Kåldolmar och potatis. :)

Puss och Kram




Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0