Strejk.

Våran hund går i strejk när det är sånt här väder. Han vägrar gå ut,fast han e super kissnödig.. Ha ha ..
Det blåser riktigt ordentligt.. Usch,man får verkligen klä på sig. Tur att jag har mina fina vindkläder jag fått av älskling för nått år sen.

Ikväll kommer C,ska bli riktigt roligt,få höra om deras resa och se hur det går när Akilles och Gizmo ska träffas första gången. :) ..Akilles vill ju så gärna leka,med allt och alla hela tiden..

Nu ligger han och sover,ska göra lunch till honom snart.

Sitter och hoppas på att det där vackra vädret ska komma i helgen. Hade varit skönt..

Nä,ska väl ta och göra mig lite lunch. Tror det blir Tonfisk och nått till..

Puss och Kram!



Kommentarer
Postat av: Evelina

vad tkr du om min bloggdesign? :p

2009-05-28 @ 15:42:52
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0