Varannan dag väder?

Verkar det vara,igår var det ju sol och idag är det trist och grått igen.  :(
Jag ska försöka ta tag i några kartonger och packa ner lite porslin och sånt.
Älskling jobbar till 14,så det blir väl att åka till byn sen,han ska jaga bäver idag (Sista dagen idag).

Vi har ju våran bil på reparation,så får se om vi hinner få tillbaka den idag?? Annars tar vi en hyrbil. ;)
Snart,snart är det söndag,så får vi hem våran Akilles..  Ska bli spännande värre. 
På lördag kväll ska vi på Kalas,Mickes lillebror fyller år. Ska bli roligt. :)

Jag vill ha glass.. Har blivit lite små galen i glass,dessvärre får jag sota för det dagen efter,(Ibs mage),så det får bli i lagom mängd och inte så ofta..  Jag är inte så förtjust i laktosglass,så jag får ju skylla mig själv som äter vanlig glass,men det e ju så sjukt gott...


Nä,jag ska ta tag i det där nu.. *Urk*.

Puss och Kram!
 


 


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0