Fruktansvärt trött.

Är jag hela tiden idag. Och frysit hela natten och dagen,så jag har en släng av feber..  Har varit på 2 lång prommisar i alla fall,vardera 50 minuter. Så Akilles blir av med lite energi. Men han verkar ha mkt av det ändå. *Fniss*.

Älskling är i Sthlm,saknar honom jätte mkt...

Har nyss gjort mig en Banan/Jordgubbs Smoothie,kände mig hungrig,så jag gjorde mig en sån,istället för att smälla i mig mackor.

I morgon får jag se om jag tvättar eller vad jag gör. Mina händer är helt stela..  (kalla).

Ikväll är det ju då Tv-Tisdag igen. Bra att det e super serier idag,när jag är ensam hemma..

Annars är det inte så mkt.. Har sökt några jobb inom personligassistent ,men jag fick dom inte.. :(
Bara försöka kämpa vidare..

Nu blir det soffan resten av kvällen och en sista promenad med tjorven..

Puss och Kram!!!

Kommentarer
Postat av: veronica åhl

Tack :) Lyktorna finns på Buketten i Kalix! :D

2009-11-10 @ 21:54:53
Postat av: Åsa

smoothies är såå gott :)

din älskling kommer hem snart...

kämpa vidare du kommer få jobb..

många kramar

2009-11-11 @ 08:58:42

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0